آهنگ عاشقانه

آهنگ عاشقانه

آهنگ عاشقانه

آهنگ عاشقانه

کاربرد های تگ پوشاک ایمن موج

با توسعه و پیشرفت هایی که در زمینه ی خرید و فروش یا یهتر است بگوییم در زمینه تجارت مشاهده می شود، که خود این امر دست خوش حرکت رو به رشد تکنولوژی ها و تاثیر آن در نحوه ی زندگی افراد در جوامع است، نیاز به افزایش امنیت نسبت به سرمایه، اموال و هر آن چه که بوسیله ی آن به تجارت می پردازیم، یکی از نیاز های اساسی اشخاص محسوب می شود. زیرا چنان چه پیشگیری های امنیتی توسط افراد متخصص انجام نگیرد، راه را برای سرقت ها و تهاجم های مالی و سرمایه ای باز گذاشته است. هرچند که پشیمانی سودی در بر نخواهد داشت. پس با الگو قرار دادن جمله ی معروف پیشگیری بهتر از درمان است، پیشنهاد می شود که با انجام فعالیت های امنیتی و نصب سیستم هایی پیشرفته با تکنولوژی روز، فروشگاه خود را به مکانی ایمن تبدیل کرده و این اطمینان را به مشتری های خود بدهید که هیچ اتفاق غیر منتظره ای در فروشگاه شما رخ نخواهد داد. در این حالت کارکنان و پرسنل فروشگاه نیز با خاطری جمع، به انجام دقیق کار خود پرداخته و هیچ موردی برای نگران بودن آن ها وجود نخواهند داشت. درادامه به توضیح تگ پوشاک –دزدگیر لباس میپردازیم.

کاربرد های تگ پوشاک ایمن موج

تگ پوشاک ایمن موج یا عموما تگ گلفی در بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که سایز و وزن آن برای بسیاری از کالا ها مناسب می باشد، اما کاربرد عمده ی این تگ ها در فروشگاه های پوشاک است. تگ پوشاک عموما برای استفاده روی لباس ها (پوشاک) هستند، که فقط توسط دستگاه جداکننده مخصوص باز می شوند. تگ پوشاک فروشگاهی قابلیت استفاده مجدد را دارا می باشد، بدین گونه که بعد از جدا شدن از لباس ها دوباره بر روی پوشاک دیگری نصب می شوند و تگ پوشاک ایمن موج با ضربه و انداختن بر روی زمین هرگز و به هیچ عنوانی باز نمی شود و این نکته قابل توجه است مواد استفاده شده در تگ های پوشاک فروشگاهی از جنس پلاستیک مرغوب و درجه یک است. تگ گلفی پوشاک برای وصل شدن بر روی پوشاک بسیار مناسب است و آن را برای جلوگیری از سرقت  مانتو، جلوگیری از سرقت انواع پوشاک، جلوگیری از سرقت پوشاک ورزشی مورد استفاده قرار می دهند. انواع تگ ها بسته به شکل و اندازه ای که دارند، متفاوت هستند و  با نام های تگ شل ، تگ گلفی، تگ پنسیل یا مدادی ، تگ آرک ، تگ مینی ، تگ سنسورماتیک ، تگ جواهر ، تگ حوله ، تگ جوهری ، تگ مگا ،تگ سه گوش ،تگ عینک در بازار شناخته می شوند.

قیمت تگ پوشاک ایمن موج

قیمت تگ دزدگیر به دو عامل مهم بستگی داشته و بنابر این عوامل که ذکر خواهیم کرد، ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. عامل اول: کیفیت فریت و سیم پیچ تگ داخل گلفی عامل دوم: جنس پلاستیک تگ گلفی که از پسماند و ضایعات نباشد.

انواع دزدگیر لباس

جداساز-تگ-پوشاک-با-محافظ-جداساز
تگ گلفی یکی از قدیمی ترین و عادی ترین انواع دزدگیر ها می باشد، بسیار محکم بوده و استحکام خوبی دارد و هنوز هم پرطرفدار است و اکثرا در فروشگاه های مانتو استفاده می شود روی تگ مثل توپ گلف است. به صورت معمول در دو سایز بزرگ و متوسط موجود می باشد . تگ شل یا صدفی یکی از معمولی ترین دزدگیر ها است، به دلیل به روز بودن از نظر شکل طراحی با وزنی سبک تر از تگ گلفی است، به همین علت در لباس فروشی ها بیشتر مورد استفاده است، اندازه قطر آن 4 الی 5 سانتی متر است و دارای سطح صافی است. تگ چهار گوش به شکل مربع یا مستطیل است، و یک سوزن جدا گانه دارد که به قفل وصل می شود، تگ چهار گوش، نسبت به تگ گلفی و صدفی یا شل قیمت کمتری دارد. تگ خرگوشی، این تک ها ویژه ی لباس نوزاد است، به شکل عروسک یا خرگوش بوده و همانند تگ مربعی سوزن خاص خود را دارد و به دزدگیر وصل می شود. تگ پاندا، به شکل صورت پاندا است، مخصوص لباس کودک و نوزاد است، عمکلردی همانند تگ مربعی دارد. تگ سه گوش، استفاده ی معمول آن در آنتن های  AMمی باشد، این دزدگیر عملکردی مشابه تگ سوزنی دارد. دزدگیر لباس ایمن موج نوعی دزدگیر کالا یا محصولات فروشگاهی است که در فروشگاه ها و مغازه ها بر روی پوشاک نصب می شودند. این نصب توسط فروشنده ها و مسئولان فروشگاه انجام می گیرد و همان طور که حتما تا بحال مشاهده کرده اید، هنگام خرید پوشاک توسط مسئول فروش از لباس جدا می شود، اگر چنانچه خروج لباس بدون اطلاع فروشنده باشد، به وسیله ی آنتن های گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی که در خروجی فروشگاه ها نصب می شوند، با به صدا در آمدن آلارم به مسئولان فروشگاه اطلاع داده می شود و فروشنده را متوجه سرقت از فروشگاه می کند.   تگ ها یا دزدگیر لباس ایمن موج، جسم های فیزیکی و سختی هستند که یک بار برای همیشه توسط فروشگاه ها خریداری شده  و چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید از فروشگاه‌های مدرن و بزرگ به راحتی کالا را از روی قفسه‌های فروشگاه برمی‌دارید و مشخصات آن را خوانده و در صورت نیاز کالا را در سبد خرید خود قرار می‌دهید. در چنین فروشگاه‌هایی باید برای امنیت و جلوگیری از سرقت اجناس از سیستم امنیتی مناسب استفاده شود. امروزه اکثر فروشگاه‌های بزرگ از گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی استفاده می‌کنند. این گیت‌ها در جلوی در خروجی قرار گرفته و اگر کالایی بدون مجوز خروج از گیت عبور کند با ارسال امواج تگ متصل به کالا، زنگ هشدار دستگاه به صدا در می‌آید. زمانی که کالا را خریداری کرده‌اید، هنگام خروج از فروشگاه، مسئول مربوطه برای جلوگیری از صدای آلارم دستگاه و به منظور مجوز خروج کالا با کمک جداساز مغناطیسی که یکی از انواع مگنت‌های جداکننده است، تگ کالا را برداشته و به این ترتیب می‌توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه خارج کنید. در ادامه مطلب در مورد جداساز مغناطیسی و گیت‌های فروشگاهی توضیحات بیشتری خواهیم داد. جداساز-تگ-جداساز-تگ-باز-کن-مغناطیسی-مکانیکی

جداساز تگ یا مگنت جدا کننده

همانطور که توضیح داده شد در هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ لباس و… برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سرقت کالا از گیت ضد سرقت فروشگاهی استفاده می‌شود. به همین منظور بر روی اجناس تگ یا لیبل قرار داده می‌شود. تگ و لیبل باید متناسب با نوع گیت و نیز محصول فروشگاه باشد. عموماً لیبل برای وسایل در اندازه‌های کوچک مناسب است که محلی برای اتصال تگ ندارند. تگ‌ها در اندازه‌های بزرگتر هستند و از دو قسمت بدنه و نگهدارنده تشکیل شده‌اند. تگ با کمک سوزن قفل خود به پارچه یا لباس متصل می‌شود و به این صورت اگر محصول از فروشگاه خارج شود و تگ هنوز به آن متصل باشد، امواج از تگ به دستگاه گیت فرستاده شده و صدای آلارم دستگاه شنیده خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق و در صورت خروج مجوزدار محصول برای جدا کردن تگ از کالا، دستگاه‌های متعددی به بازار ارائه شده‌اند که هرکدام تکنولوژی و عملکرد مخصوص خود را دارند. مگنت‌های جداکننده دارای قدرت‌های متفاوتی هستند که بر حسب واحد قدرت گاوس GAUSS محاسبه می‌شوند. طبیعتاً هر چه مقدار گاوس بیشتر باشد قدرت جداساز تگ نیز بیشتر خواهد بود. جداساز تگ‌ها عموما با هر نوع تگ سازگار بوده و عملکرد آنها به نوع تکنولوژی گیت ضد سرقت فروشگاهی نیز ارتباطی ندارد. در مگنت‌های جداکننده اصولا نوع فرکانس تگ تاثیری نداشته و روی هر نوع تگ RF یا AM می‌توان از آنها استفاده نمود. مگنت‌های جداکننده AM معروفتر هستند اما در نهایت تنها نکته قابل اهمیت در جداساز مغناطیسی یا دیگر مگنت‌های جدا کننده میزان قدرت آنها است.

 جداساز مغناطیسی ایمن موج

جداساز تگ ایمن موج انواع متنوعی از تگ‌ها مانند: تگ صدفی، تگ گلفی، تگ دزدگیر مدادی و نیز انواع دیگر تگ در پوشاک، کفش، کیف و قطعات الکترونیکی را باز کرده و کاربرد وسیعی دارد. نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که آهنربای بسیار قوی این محصول در اطراف تگ قفل شده، میدان مغناطیسی قوی ایجاد می‌کند و منجر به غیر فعال شدن موقتی قفل سوزن تگ می‌گردد. در این حالت می‌توان دو بخش سنسور و سوزن قفل شونده را از هم جدا نمود. جداساز مغناطیسی ایمن موج به برق و باتری نیازی نداشته و معیار اندازه گیری قدرت آن گاوس است که واحد اندازه گیری قدرت مغناطیسی آهنربا بوده و به صورت GS نشان داده می‌شود. در میان محصولات موجود در بازار این مقدار بین ۸ هزار تا ۱۵ هزار گاوس است. کاربرد جداساز مغناطیسی ایمن موج برای جداسازی انواع تگ‌های دزدگیر سوزنی بوده و دارای قدرت میدان مغناطیسی 10000 گاوس است. این نوع جداساز مغناطیسی برای جدا سازی انواع مختلف تگ‌های ضد سرقت کلاس AM مناسب است و استفاده بسیار آسانی دارد. این محصول امکان اتصال روی کانتر فروش را به وسیله محصول Detacher Locker داشته که برای پیشگیری از سرقت آن را بسیار مناسب کرده است.
 گیت فروشگاهی
گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی به منظور امنیت بیشتر فروشگاه‌ها در برابر سرقت اجناس، طراحی و تولید شده‌اند و امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گیت‌ها با توجه به نوع تکنولوژی که در آنها به کار گرفته شده به سه گروه تقسیم می‌شوند. نوع امواج در این گیت‌ها با هم متفاوت بوده و در گیت فروشگاهیRF از امواج رادیویی و در گیت فروشگاهی AM از امواج مغناطیسی و صوتی استفاده شده است. گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی AM حساسیت بالایی داشته و در میان انواع سیستم‌های دزدگیر فروشگاهیکمترین خطا را دارند. همچنین فضای بیشتری را پوشش می‌دهند و برای فروشگاه‌های بزرگ بسیار مناسب هستند. این گیت‌ها روی فرکانس ۵۸ کیلوهرتز بوده و دارای سیستم عدم تداخل با امواج هستند و به همین جهت کارایی بالایی دارند. تگ‌های مورد استفاده در فروشگاه نیز باید متناسب با گیت فروشگاهی باشد. اطلاعات تگ‌ها توسط امواج به آنتن دستگاه فرستاده شده و گیرنده امواج در دستگاه آن را دریافت می‌کند و اگر کالا بدون مجوز خروج باشد، زنگ هشدار دستگاه به صدا در آمده و از سرقت کالا جلوگیری می‌کند. جداساز-آهنربایی-تگ-پوشاگ-آموزش

درباره شاپ گیت آلارم

شرکت ایمن موج در سال ۱۳۸۶ به منظور تولید سیستم‌های دزدگیر فروشگاهی AM تاسیس گردید و تاکنون در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت دانش بنیان اولین و بزرگترین تولید کننده انواع گیت ضد فروشگاهی با تکنولوژی AM در خاورمیانه است و از نظر کیفیت از نمونه‌های مشابه خارجی بسیار بهتر عمل کرده است. محصولات شرکت ایمن موج از نظر فنی، سرعت و دقت بالایی دارند و در داخل کشور با مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌گردند و همین مسئله باعث قیمت کمتر آنها در مقابل نمونه‌های خارجی شده است. همچنین این شرکت انواع تجهیزات وابسته به گیت ضد سرقت فروشگاهی را نیز تولید می‌کند. فروشگاه شاپ گیت آلارم فروش انواع محصولات شرکت ایمن موج را انجام می‌دهد و دارای خدمات فروش و پس از فروش با مزایای عالی برای مشتریان است. محصولات این فروشگاه دارای ۶۰ ماه خدمات پس از فروش هستند و با خرید محصولات از نمایندگی‌ها می‌توانید گارانتی طلایی ۱۲ ماهه شرکت ایمن موج را نیز دریافت کنید. رسیدگی به درخواست مشتریان در این فروشگاه در اسرع وقت انجام می‌پذیرد و نیز می‌توانید برای آگاهی بیشتر از خصوصیات محصول مورد نظر خود با فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان آن بهره بگیرید و به این ترتیب خرید تگ بازکن مطمئنی داشته باشید.